• تاریخ انتشار : 1397/04/02 - 12:19
  • بازدید : 1059
  • تعداد بازدید : 26
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
ارائه خدمتی دیگر

را ه اندازی سیستم نوبت دهی حضوری اتوماتیک و یکپارچه

سیستم نوبت دهی حضوری اتوماتیک و یکپارچه

سیستم نوبت دهی حضوری  اتوماتیک و یکپارچه بیمارستان امام خمینی (ره ) فیروزکوه راه اندازی شد

 به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، راه اندازی این سیستم که همزمان با راه اندازی سامانه تلفن گویای این بیمارستان بوده به کمک خدا و تلاش دستاندرکان این طرح در اول تیر ماه 97 به بهره برداری رسید  . سیستم فوق این قابلیت را دارد تا شما با ورود به بخشهای تخصصی این کیوسک بتوانید  پزشک مورد نظر خود را انتخاب نمایید
در ابتدا توجه شما را آموزش و طرز کار با این سیستم جلب نموده و در ادامه نکاتی مهم را خدمت شما ارائه مینماییم

  شیوه کار با دستگاه نوبت دهی

 1-ابتدا بخش تخصصی خود را در صفحه نمایش دستگاه انتخاب مینمایید

 

2-پزشک مورد نظر خود را انتخاب مینمایید

3- در این مرحله اگر از شهروندان ایرانی باشد گزینه شهروند ایرانی و در غیر این صورت اتباع خارجی را انتخاب مینمایید

 

4-کد ملی خود را وارد میکنید(در صورتی که از اتباع خارجی باشید نیاز به وارد کردن کد و شماره ای نیست و میتوانید شماره و نوبت خود را بر اساس اتباع خارجی دریافت نمایید )

5-در اخرین مرحله دستگاه به شما کاغذ نوبت را ارائه میدهد

توجه به این نکته مهم است که بر روی برگه های نوبت دهی دو شماره فراخوان در بالای صفحه و شماره نوبت در وسط صفحه با کادر های مشکی قرار داشته که شماره فراخوان شماره شما در بین مراجعین به درمانگاههای تخصصی را نشان داده و شماره نوبت ، نوبت شمارا در بخش تخصصی مورد انتخابتان نمایش میدهد

توجه :

اگر با استفاده از تلفن گویا کد رهگیری دریافت نموده اید  در همان  مرحله اول  و در قسمت پایین صفحه نمایش میتوانید با وارد نمودن کد رهگیری برگه نوبت خود را بصورت فیزیکی دربافت نمایید

http://efmc.sbmu.ac.ir/index.jsp?siteid=123&fkeyid=&siteid=123&pageid=32711&newsview=63890

 در پایان توجه به چند نکته ضروری است

1- تعداد نوبت های درمانگاه نسبت به تعداد متقاضیان بسیار محدود می باشد لذا امکان نوبت دهی برای همه متقاضیان مقدور نمی باشدبر همین اساس مراجعین محترم زمان نوبت گیری خود را با استفاده از سامانه تلفن گویا و حضوری مدیریت فرمایند
2-  ثبت کد ملی بیمار در سیستم الزامی است و پذیرش در صورت ثبت کد ملی بیمار انجام خواهد شد لذا بهمراه داشتن کد ملی الزامی است (در صورت همراه داشتن دفترچه های بیمه ، کد ملی در آن درج گردیده)
3- به ساعت و تاریخ اعلام شده توسط سیستم دقت فرمایید و ساعت مراجعه خود را نیز رعایت فرمایید.
4- بر اساس بررسی های انجام شده به محض باز شدن لیست نوبت های روز بعد در سیستم ،گاهی تعداد بسیاری از مردم همزمان تماس گرفته که سیستم امکان پاسخگویی همزمان به همه افراد را ندارد . لذا اشغالی خطوط و اتمام سریع شماره ها به دلیل تماس های بسیار زیاد به این مرکز است.
5- سیستم مکانیزه تلفنی تحت نظارت مدیریت درمان استان می باشد و علاوه بر نظارت مسوولین بیمارستان ، مسوولین استان نیز بر آن نظارت کامل دارند.
6-افرادی که به هر طریقی  نوبت رزرو کرده اند می توانند در روز مراجعه ، از طریق وب کیوسک ها ( دستگاههای نوبت دهی اتوماتیک )نوبت خود را دریافت کنند وپس از اعلام فراخوان توسط پرسنل پذیرش  و ثبت در سیستم به صندوق مراجعه نموده و سپس در انتظار پزشک خود بر اساس نوبت قید شده در برگه نوبت دهی میمانند.
  • گروه خبری : آرشیو خبر,یاهویی
  • کد خبر : 63907
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب